کاور مبل پفکی
2 نکته در مورد کاور پفکی ترک
28 اردیبهشت 1399
انتخاب کاور مبلمان
نکاتی برای انتخاب کاور مبلمان
10 بهمن 1400

چرا از کاور مبلمان استفاده کنیم ؟

چرا از کاور مبلمان استفاده کنیم ؟

چرا از کاور مبلمان استفاده کنیم ؟

میدانید که اغلب مبل ها دلیل خراب شدنشان ، پارچه های مبلی می باشد که بسیار زود خراب می شوند و از بین می‌روند . این مشکل معمولا از رنگ پارچه‌ها شروع میشود و به صورتی است که بعد از مدتی بر اثر استفاده زیاد و تمیز کردن و شستن مداوم پارچه آن‌ها ، پارچه مبلی کمرنگ و کدر می‌شود  همچنین پارچه مبل توسط بچه‌های کوچک و موارد استفاده مداوم پاره شده و یا خورده میشود .

کاور مبل

حال بهترین راه برای نو و تمیز نگه داشتن پارچه مبلمان ، استفاده از کاور مبل و یا پیراهن مبلمان است . در دنیای کاور ، ما برای هر نوع مبلی انواع مختلف کاور را داریم که قطعا با انواع صلایق شما هماهنگ میشود .

یکی از انواع کاور مبلمان ، کاور مبلمان پارچه‌ای می باشد . این نوع کاور مبل برای انواع مبلمان راحتی و استیل و … بسیار مناسب می باشد و شما می‌توانید آن را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در دنیای کاور بیابید و سفارش دهید . در واقع شما می‌توانید با توجه به صلایق خود و رنگ مبلمان و دکوراسیون منزل ، رنگ و طرح دلخواه خود را در دنیای کاور برای کاور مبل یا پیراهن مبلمان خود انتخاب کنید و سفارش دهید تا مناسب نوع مبلمان شما با سلیقه عالی و با بهترین کیفیت تولید شود و با ضمانت کیفیت از ما دریافت نمایید .

پیراهن مبلمان

شما با انتخاب کاور مبلمان مناسب می‌توانید علاوه بر اینکه دکوراسیون منزل خود را تنها با خریداری کاور مبل تغییر دهید ، میتوانید  مبلمان خود را نیز در برابر انواع کثیفی و آسیب نیز حفظ کنید و یا اگر مبلمان شما از نظر پارچه کثیف و رنگ و رو رفته شده شما میتوانید با کاور مبلمان دنیای کاور به مبلمان کهنه و رنگ و رو رفته خود ظاهری بسیار نو ، شیک و زیبا ببخشید .

در ضمن شما می‌توانید براحتی این کاورها را در ماشین لباسشویی با مایع لباسشویی بشویید . شما اصلا به هیچ وجه از تغییر حالت یا تغییر رنگ کاور پارچه‌ ای که از ما تهیه کرده اید بعد از شسته شدن توسط لباسشویی نگران نباشید . پارچه این نوع کاورها که از دنیای کاور تهیه میکنید از بهترین جنس پارچه ای هستند که در بازار موجود می باشد و به همین دلیل نگران تغییر رنگ و تغییر حالت آنها نباشید.

کاور مبلمان

اگر شما جزء افرادی هستید که بیشتر اهمیت میدهید به دکوراسیون و به دنبال زیبایی و مدرن بودن کاور مبل خود هستید ، بهتر است از کاورهای مبل پارچه‌ ای طرح ‌دار با رنگ‌ها و طرح‌ های متفاوت استفاده کنید که البته این موضوع باید با طرح باقی دکوراسیون منزل شما نیز هماهنگی داشته باشد . در این قسمت از انتخاب به این موضوع نیز توجه داشته باشید که نیاز ندارید که کاور مبلمان پارچه‌ ای تمام قسمت‌های مبل شما را پوشش دهد . کاور مبل شما باید به گونه ای طراحی شود که تنها قسمت‌هایی از مبلمان را پوشش دهد که بیشتر در معرض انواع کثیفی‌ ها و لکها قرار میگیرد . باید توجه نمود که این نوع کاور برای مبلمان شما نقش محافظ در برابر لک‌ها و کثیفی‌ها را دارد ، اما در طراحی حتما باید جنبه تزئینی آن بیشتر از جنبه محافظتی آن در نظر گرفته شود . باید توجه نمود که این نوع کاور به دلیل نوع پوشش آن و نوع طراحی آن برای خانه‌هایی که دارای بچه‌های کم سن و سال هستند و رفت و آمد زیاد هستند ، زیاد مناسب نیست .

پیراهن مبل

لطفا به این موضوع نیز توجه کنید که اگر به دنبال تزئینات زیبایی برای مبلمان منزل خود هستید ، می‌توانید از شال مبل نیز استفاده نمایید .

حال اگر شما دارای منزلی هستید با رفت و آمد زیاد و با کودکان کم سن و سال ، می بایست کاورهایی را انتخاب کنید که تمامی قسمت‌های مبل را به مانند یک لباس و یا پیراهن پوشش دهد و این انتخاب می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد . این نوع کاور مبل میتواند تمامی قسمت‌های مبل را پوشش داده و علاوه بر آن  میتوانید حتی کوسنها و میز جلو مبلی را نیز از آسیبها در امان نگاه دارید .

در ضمن با پیشنهاد ما توجه نمایید که نوع کاور مبل پارچه‌ای می‌تواند جزء بهترین انتخابها برای مبلمان کهنه و رنگ و رو رفته شما باشد . توجه نمایید که اگر مبلمان شما کهنه شده است و بودجه‌ شما محدود است برای تعویض مبلمان و یا پارچه آن ، شما می‌توانید با خرید این نوع کاورهای پارچه‌ای مناسب برای مبل خود ، ظاهر مبلمان خود را نو و بسیار شیک و زیبا کنید . شما با هزینه پایین برای  خریداری انواع کاور مبل می‌توانید دکوراسیون مبلمان خود را تغییر دهید و از آن لذت ببرید .

کاور مبل

شما با عضویت در اینستاگرام ما میتوانید از آخرین طرح های ما با خبر شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شانزده =