درباره پیراهن مبل ( کاور مبل )

انتخاب کاور مبلمان
نکاتی برای انتخاب کاور مبلمان
10 بهمن 1400
d c 1401 09 04 ایده های طراحی رنگ مبل که شما را هیجان زده می کند
ایده های طراحی رنگ مبل که شما را هیجان زده می کند
13 آذر 1401

درباره پیراهن مبل ( کاور مبل )

درباره پیراهن مبل ( کاور مبل )

پیراهن مبل ( کاور مبل )

درباره پیراهن مبل ( کاور مبل ) :

پیراهن مبل ( کاور مبل ) از جنس پارچه یا نایلون در بازار تولید می شود وظیفه محافظت از مبل را دارد . به همین دلیل عمده مردم جهت دوام و استحکام بیشتر مبل خود علاقه زیادی به تهیه کاور موبایل دارند اما برای تهیه کاور به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم و پس از خرید و نصب دچار پشیمانی نشویم .

در این مقاله به نکاتی پرداختیم که با توجه به رعایت کردن آنها می توانیم پیراهن مبل ( کاور مبل ) زیبا و خوبی را خریداری کنیم که هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشویم . اگر تمایل دارین بیشتر درباره پیراهن مبل ( کاور مبل ) بدانید حتماً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

پیراهن مبل ( کاور مبل ) اصولاً برای چه کسانی مناسب است

  1. پیراهن مبل ( کاور مبل ) در درجه اول برای خانه هایی که دارای بچه های کوچک هستند بسیار مناسب است زیرا شستشو و نظافت مبلمان زودتر از بین بردن مبل و زن میتواند پرهزینه هم باشد .
  2. خانه هایی با جمعیت زیاد که افراد در آن از مبل زیاد استفاده می کنند .
  3. خانه هایی که به علت وسعت زیاد دارای چند دست مبل می‌باشند .(برای جلوگیری از نشستن غبار و خاک روی مبل)

انواع کاورهای مبل :

  • کاور پارچه‌ای
  • کاور ژله ای
  • کاور چرمی
  • کاور ضد آب و ضد ضربه

کاور پارچه ای :

رایج ترین نوع کاور مبل است که اصولاً برای هر نوع مبلی قابل استفاده است. در این نوع کاور انتخاب برای کاربران بسیار باز است چرا که پارچه ها دارای تنوع رنگی و جنس های متفاوت هستند و  می‌توانند نیاز هر نوع سلیقه ای را تامین نماید . کاور پارچه ای بسیار راحت آماده و نصب می‌شود که معمولاً از پارچه های ساده و متناسب با رنگ دکوراسیون منزل شما آماده می شود . اما بر حسب سلیقه مشتری می تواند طرح دار هم دوخته شود .

کاور ژله ای :

این کاور که بیشتر برای مبل های سلطنتی و کم کاربرد استفاده می شود . حالتی شفاف و ژلاتینی دارد که از pvc ساخته می شود و می تواند مبل شما را در برابر لکه ها و کثیفی ها محافظت نماید . از مزایای کاور ژله ای تمیزی و نگهداری آسان آن در مقابل خاک و لکه می باشد .

کاور ضد آب و ضد ضربه :

خانه هایی که دارای حیوانات خانگی هستند و نیاز به مراقبت ویژه تری برای مراقبت از مبل خود دارند برای همین از اینگونه کاورمبل بهره ی بهتری می‌برند . مثلا حیواناتی مثل سگ که عادت دارند قسمتهایی از مبل را گاز بگیرند یا گربه ها که با ناخن عادت به چنگ زدن محل استقرار خود را دارند بهتر است از این کاور استفاده شود تا جای خط و خش روی کاربر و مبل باقی نماند .

پیراهن مبل ( کاور مبل )

کاور چرمی :

چرم یکی دیگر از جنس های پیراهن مبل ( کاور مبل ) است شما با انتخاب کاور چرمی می توانید به طرح ها و رنگ های متنوع نیز فکر کنید چرم زیبایی و اصالت خاص خود را دارد و اگر میخواهید پیراهن مبل ( کاور مبل ) شما جلوه لوکس تری داشته باشد می توانید از کاور چرم استفاده نمایید .

اما نکات مهم در مورد انتخاب پیراهن مبل ( کاور مبل )

تا این قسمت در مورد جنس های مختلف پیراهن مبل ( کاور مبل ) صحبت کردیم و گفتیم که هر کدام از این کاورها برای چه مبلی مناسب هستند حالا به این موضوع بپردازیم که برای انتخاب کاور به چه نکاتی توجه داشته باشیم.

  1. کاور مناسبی را انتخاب کنیم مهمترین نکته برای انتخاب پیراهن مبل ( کاور مبل ) این است که جنس کاور را به گونه ای انتخاب کنید که بعدا دچار پشیمانی و دردسر نشوید مثلاً از کاورهای سر و لیز برای مبل های جلو دستی و پرمصرف استفاده نکنید.
  2. چنین کارهایی باعث میشود شما لذت آرامش مبل را دریافت نکنید یا در تابستان دچار تعریق شوید
  3. از کاور ژله ای کمتر استفاده کنید. این نوع کاور با قابلیت شفاف بودن خود می توانند به دیده شدن جلوی مبل شما کمک کند( ضمن تمیز نگه داشتن آن )اما این کاور هم باعث سر خوردن شما روی مبل و در نتیجه دچار خستگی زودهنگام از نشستن روی مبل می شوید.
  4. پارچه قابل شستشو باشد : سعی کنید پارچه پیراهن مبل ( کاور مبل ) شما قابل شستشو در ماشین لباسشویی باشد در غیر این صورت پارچه پیراهن مبل ( کاور مبل ) پس از مدتی شکل زشتی به خود می گیرد.
  5. پیراهن مبل ( کاور مبل ) را هماهنگ با دکوراسیون خانه انتخاب کنید: در هنگام انتخاب پارچه ی کاور کاملا دقت نمایید تا با طرح و رنگ دکوراسیون منزل کاملاً هماهنگ باشد چون در غیر این صورت دکوراسیون خانه شما ناهماهنگ و زشت به نظر می رسد و باعث می شود محیط زندگی شما زیبایی و آرامش خود را از دست بدهد.

 امیدواریم با ذکر نکاتی که گفتیم توانسته باشیم در جهت انتخاب صحیح شما برای یک کاور زیبا و مناسب کمکی کرده باشیم .

در انتها تاکید می‌کنم اگر مبل شما نیاز به کاور داشته باشد ما با اطمینان دنیای کاور( اسپرلوس) را به شما عزیزان معرفی میکنیم برای درخواست سفارش میتوانید با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

پیراهن مبل ( کاور مبل )

با توجه به مطالب بالا بهترین مشاوره را از ما بخواهید از راه های زیر میتوانید با ما در تماس باشید .

اینستاگرم :  donyay.cover

واتس آپ : ۰۹۱۲۸۴۷۳۷۷۶

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۳۹۳۷۷۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 16 =