ایده های طراحی رنگ مبل که شما را هیجان زده می کند

پیراهن مبل ( کاور مبل )
درباره پیراهن مبل ( کاور مبل )
16 آبان 1401

ایده های طراحی رنگ مبل که شما را هیجان زده می کند

ایده های طراحی رنگ مبل که شما را هیجان زده می کند

d c 1401 09 04 ایده های طراحی رنگ مبل که شما را هیجان زده می کند

ایده های طراحی رنگ مبل که شما را هیجان زده می کند

اگر به دنبال یافتن رنگ‌هایی برای مبل‌های خانه خود هستید که با طراحی خانه‌تان هماهنگ باشد و هر بار بعد از دیدن دوباره‌ی آن‌ها یک طرح خوب با ایده‌های خوب شما را هیجان‌زده کند، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

انتخاب رنگ و مدل مناسب برای مبلمان اتاق نشیمن که یکی از مهم ترین وسایل مبلمان است، یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید برای بهبود ظاهر خانه خود انجام دهید.

یک قانون کلی که باید هنگام انتخاب رنگ مبل مان خود رعایت کنید این است که رنگی را انتخاب کنید که یا با رنگ های دیگر در فضا تضاد داشته باشد یا آن را تقویت کند.اولین تغییر ظاهر کلی مبل را بهبود می بخشد، در حالی که تغییر دوم تضمین می کند که رنگ ها مکمل یکدیگر هستند.

اگر برای تصمیم گیری در مورد رنگ مبل به کمک نیاز دارید، لطفاً برای پیشنهادات به اطلاعات زیر مراجعه کنید:

  • نکته:

به عنوان یک نقطه شروع، بررسی وب سایت های معتبر در زمینه اطلاع رسانی بهتر به شما در انتخاب درست کمک بسزایی میکند که این از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند . این نه تنها شما را با جدیدترین الگوهای سالانه، رنگ ها و روند مد آشنا می کند، بلکه به شما کمک می کند تا درک بهتری از آنچه به دنبال آن هستید به دست آورید.

از رنگ ها از طرف های مختلف چرخ رنگ (تضاد) استفاده کنید.

اشتباه ترین راه برای انتخاب رنگ مبل ، انتخاب رنگ هایی است که مکمل رنگ های موجود در اتاق باشد.

این رنگ ها به عنوان رنگ های مکمل نامیده می شوند. اگر به این تکنیک پایبند باشید، دکور شما ظاهری یکدست در سرتاسر خواهد داشت.

به عنوان مثال، اگر اتاق پر از نور نارنجی لامپ ها باشد، مبل آبی انتخاب فوق العاده ای خواهد بود زیرا تضاد زیبایی با نور نارنجی دارد. علاوه بر این، اگر دیوارهای اتاق با الگوهای برگرفته از ملیله بنفش تزئین شده باشد، یک مبل سبز انتخاب بهینه خواهد بود.

رنگ مبل

هنگام انتخاب رنگ مبل ، باید در نظر داشته باشید که چقدر با اتاقی که در آن قرار می گیرد تکمیل می شود.

این یک رویکرد تکمیلی است. چند رنگ از یک خانواده رنگ وجود دارد که می توان برای این منظور استفاده کرد. به عنوان مثال ، یک پارکت خاکستری و یک مبل مشکی در کنار هم فوق العاده به نظر می رسند.1

کنتراست ایجاد کنید

اگر مبل طرح‌ها یا رنگ‌هایی داشته باشد که با محیط متضاد باشند ، رنگ‌هایی مانند یشم، یاقوت یا یاقوت کبود که به‌ویژه چشمگیر هستند، جذاب‌تر خواهد بود.

خالق اثر باشید

اگر فضایی که قصد طراحی آن را دارید در حال حاضر تیره و بدون تزئینات است، بهتر است از طرح رنگی متشکل از رنگ های خنثی مانند بژ یا خاکستری استفاده کنید.

این امر طراحی داخلی فضای شما را بسیار ساده و در عین حال شیک می کند. این رنگ‌ها برای کسانی که رنگ یا طرح فضا را مرتب تغییر می‌دهند یا مدام در حال اسباب کشی هستند، سازگار و ساده هستند. مزیت دیگر کار با این رنگ ها این است که برای چشم دلپذیر هستند.

استفاده از کوسن ها

علاوه بر این، نصب کوسن ها یا روکش های جدید می تواند با تغییر رنگ و جلوه مبل، ظاهر مبل ها را با رنگ های خنثی تغییر دهد. این را می توان با تغییر ظاهر مبل به سادگی انجام داد.

رنگ هایی را که اکنون در محیط اطرافتان وجود دارد یادداشت کنید

اگر در خانه ای زندگی می کنید که پنجره های بزرگ دارد و دید وسیعی به محیط بیرون دارد، پیشنهاد می شود رنگ مبل خود را بر اساس رنگ محیط بیرون انتخاب کنید.

اگر در چنین خانه ای زندگی نمی کنید، رنگی را انتخاب کنید که با محیط بیرونی متضاد باشد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که مقدار قابل توجهی نور طبیعی در خانه وجود داشته باشد.

نکته : در نظر بگیرید که احتمال کثیف شدن مبل وجود دارد

قبل از انتخاب مبل، باید احتمال کثیف شدن مبل را در صورت متاهل شدن و بچه دار شدن در نظر بگیرید. بنابراین، ترجیحاً از رنگ هایی استفاده کنید که تمیز کردن آنها ساده تر است و آلودگی کمتری را نشان می دهد، مانند قهوه ای، خاکستری یا سیاه. این رنگ ها کمتر در معرض لک و اثر انگشت هستند.

البته بهتر می باشد از کاورهای مبلمان دنیای کاور استفاده شود

رنگ مبل

توجه دقیق به اندازه فضایی که در آن زندگی می کنید ضروری است

اگر فضای زندگی شما بسیار جادار نیست، باید از رنگ های به خصوص روشن و الگوهای پیچیده اجتناب کنید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که مبل از نظر بصری بر اتاق تسلط ندارد.

از طرف دیگر، اگر فضای نشیمن خانه شما کاملاً جادار است، آزادی بیشتری در انتخاب رنگ و سبک مبلمان دارید.

بیایید نگاهی به رنگ هایی بیندازیم که معماری خانه شما را در این اتاق خاص تکمیل می کنند:

رنگ سبز ، آبی یکی از ملایم‌ترین رنگ‌ها است و همچنین اثر آرام‌بخشی دارد. در نتیجه یکی از محبوب ترین گزینه ها برای انتخاب رنگ مبلمان است. این موضوع به این دلیل است که وقتی با طیف گسترده ای از رنگ های دیگر ترکیب می شود، ظاهری باشکوه می دهد. این رنگ گزینه ای فوق العاده برای انتخاب رنگ مبل معمولی، مبل سلطنتی یا مبل راحتی است و مکمل همه انواع رنگ های چوبی مورد استفاده در ساخت مبل است.

رنگ سفید رنگی است که هم با مبل های معمولی و هم با مبل های رسمی به خوبی کار می کند، بنابراین همیشه یک انتخاب است. خاکستری یکی از رنگ های خنثی است که مکمل اکثر طرح های مختلف طراحی است.

از آنجایی که این رنگ طیف وسیعی از بسیار روشن تا بسیار تیره را در بر می گیرد، گزینه های بیشتری برای انتخاب دارید. مناسب است که یکی از رنگ های سال قرمز باشد، زیرا رنگی است که با موفقیت بیشتر حس قدرت و سرزندگی را منتقل می کند.

لازم نیست همه مبلمان شما یک رنگ باشد. بلکه می توانید با استفاده از الگوهای رنگارنگ و مبل هایی با منسوجات طرح دار چند رنگ به اتاق نشیمن خود ظاهری شیک ببخشید.

رنگ مبل

این باعث می شود که فضای نشیمن جلوه کلی تری پیدا کند.

وقتی صحبت از انتخاب رنگ برای وسایل منزل می شود، قهوه ای انتخاب مطمئنی است زیرا رنگی است که هرگز از مد نمی افتد.

کسانی که به آرامش و بلوغ در ترجیحات زیبایی شناختی خود اهمیت می دهند، مستعد انتخاب رنگ های خنثی روشن مانند شنی، سنگی، قارچی و بژ هستند.

در شرایط مربوط به خانه و خانواده، استفاده از رنگ های خنثی گرم مانند قهوه ای مایل به زرد و بیسکویتی جایز است.

با توجه به مطالب بالا بهترین مشاوره را از ما بخواهید از راه های زیر میتوانید با ما در تماس باشید .

اینستاگرم :  donyay.cover

واتس آپ : ۰۹۱۲۸۴۷۳۷۷۶

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۳۹۳۷۷۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =