کاور مبل
چرا از کاور مبلمان استفاده کنیم ؟
3 بهمن 1400
پیراهن مبل ( کاور مبل )
درباره پیراهن مبل ( کاور مبل )
16 آبان 1401

نکاتی برای انتخاب کاور مبلمان

انتخاب کاور مبلمان

نکاتی برای انتخاب کاور مبلمان

همیشه پس از خرید مبلمان بزرگترین دغدغه های خریداران تمیز ماندن مبلمان آنها می باشد و از قدیم خانواده ها نسبت به این موضوع حساسیت داشتند که منجر به این موضوع میشد که اکثرا از پارچه های سفیدی برای تمیز ماندن مبلها به عنوان محافظ برای مبلمان استفاده میکردند و بر روی مبلمان می انداختند که باعث نامرتب دیده شدن منزل و فضای خانه میشد و این موضوع باعث میشد که استفاذه از آنها سخت میشد و می بایست در زمان استفاده این پارچه ها را جمع میکردند و در زمان استفاده امکان اینکه لکی روی مبلمان بیفتد زیاد بود حال اگر رنگ پارچه مبل روشن بود که دیگر معضل دو چندان میشد .

امروزه با توجه به این موضوعات و برای جلوگیری از این مشکلات استفاده از کاور مبلمان را پیشنهاد میدهیم که به مانند یک پیراهن زیبا بر روی مبلمان شما قرار میگیرد و از کثیف شدن آنها جلوگیری می کند .

انتخاب کاور مبلمان

کاور مبلمان یا همان پیراهن مبل چیست ؟

در واقع امروزه به جای آن پارچه های سفید که بر روی مبلمانها می انداختند میتوان از پارچه هایی مقاوم تر و زیباتر استفاده کرد که متناسب با طرح مبلمان شما دوخته میشود و زیبایی های مبلمان شما را هم پنهان نمی کند در واقع این کاورها مانند پیراهن بر تن مبلمان شما میروند و حتی گاهی از پارچه های مبلمان شما زیباتر هم هستند و از آسیب به مبلمان و پارچه های آن جلوگیری می کنند.

ما در دنیای کاور با توجه به سلایق شما از بهترین پارچه ها و طرح ها برای کاور مبلمان شما استفاده میکنیم . حال برای اینکه بتوانید انتخاب کاور مبلمان مناسب را انتخاب کنید به ادامه مطالب توجه نمایید .

انتخاب کاور مبلمان

شما برای انتخاب کاور مبلمان باید نکات زیادی را مورد توجه قرار دهید مانند انتخاب نوع پارچه . شما نباید از پارچه های ارزان قیمت و با کیفیت پایین استفاده نکنید . زیرا پس از شستشو امکان تغییر رنگ دارند و این باعث میشود که در استفاده پس از شست شو شما را دچار شک می کند . شما به این نکته توجه داشته باشید که کاور مبلمان در حال حاضر صرفا فقط برای تمیز نگه داشتن مبلمان نیست و خود میتواند جزئی از دکوراسیون منزل شما باشد پس در انتخاب رنگ و طرح پارچه دقت نمایید که از هر نظر ایده آل باشد . رنگ در واقع یکی از تاثیرگزارترین عناصر در دکوراسیون منزل شما می باشد . این رنگ باید با فرش ، دیوارها ، پرده ها و وسایل منزل شما هماهنگی داشته باشد . دقت کنید که در انتخاب رنگ کاور مبلمان دقت کنید تا دکوراسیون منزل شما را تحت تاثیر منفی قرار ندهد . نکته دیگر این موضوع می باشد که در طرح کاور مبلمان دقت کنید که بتوانید به راحتی این کاور ها را از روی مبلمان خارج کنید برای شستشو و قراردادن آنها نیز کار سختی نباشد .

انتخاب کاور مبلمان

انواع پارچه کاور مبلمان :

پارچه های کاور مبلمان به طور معمول از دو نوع پارچه ای و ژله ای هستند . کاور پارچه ای در واقع ظاهری متفاوت به مبل شما می دهد و نوع ژله ای از جنس شفاف و نرم می باشد . دقت کنید که کاور مبلمان نباید از جنس پارچه سر و لیز باشد زیرا در زمان نشستم روی مبلمان سر میخورد و حس خوبی نمیدهد و باعث تاریق می شود و این امر در تابستان بسیار دردسر ساز می باشد .

کاور مبلمان پارچه ای

فکر میکنید کاور ژله ای برای مبلمان شما مناسب باشد ؟

از نظر ما این نوع کاور که در واقع کاور ژله ای نام گذاری شده از جنس طلق می باشد و شفاف است گزینه مناسبی برای مبلمان شما نمی باشد . شاید برای اینکه در این کاور امکان دیده شدن مبل وجود دارد برای شما لذت بخش باشد اما این پیراهن اصلا شکل جالبی به مبلمان شما نمی دهد و هم در زمان نشستن دچار تعریق می شوید و هم از روی مبل سر میخورید و این امر باعث میشود که در زمان استفاده بخواهید آنها را جمع کنید .

کاور مبلمان ژله ای

چه عواملی در قیمت کاور مبلمان تاثیر دارد

اول از همه جنس خود کاور در قیمت تاثیر زیادی دارد یعنی جنس پارچه و کیفیت آن . در مرحله بعد نوع مبلمان شما میتواند تاثیر زیادی داشته باشد به عنوان مثال مبلهای استیل و دارای شکلهایی با انحنای زیاد به دلیل اینکه نیاز به الگو برداری بیشتری دارد و دوخت آنها نیز زمان و کار بیشتری می برد بنابراین هزینه بیشتری نیز برای آنها باید در نظر گرفت .

d c 1400 11 36 نکاتی برای انتخاب کاور مبلمان

در انتها این نکات را در زمان خرید کاور مبل توجه نمایید :

  • طرح و رنگی را انتخاب نمایید که با دکوراسیون شما متناسب باشد .
  • پارچه ای را برای کاور مبلمان خود انتخاب کنید تا ار نظر کیفیت محکم باشد و قابل شستشو .
  • حتما کاوری را انتخاب کنید که طراحی آن به گونه ای باشد که پوشاندن و در آوردن آن راحت باشد
  • تا حد امکان از کاور ژله ای استفاده نکنید که در فصل گرما موجب ناراحتی شما می شود .
  • کاورهای پارچه ای عموما از مقاومت بهتری برخوردار هستند
  • سعی کنید از کاورهای زیپ دار استفاده کنید

کاور مبل ژله ای

با توجه به مطالب بالا بهترین مشاوره را از ما بخواهید از راه های زیر میتوانید با ما در تماس باشید .

اینستاگرم :  donyay.cover

واتس آپ : ۰۹۱۲۸۴۷۳۷۷۶

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۳۹۳۷۷۸

 

کاور مبلمان پارچه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 4 =